Projektowanie stron internetowych
O Najlepszej firmie hostingowej i webdesignerskiej w Polsce
Oferta najlepszej firmy hostingowej i webdesignerskiej w Polsce
Portfolio najlepszej firmy hostingowej i webdesignerskiej w Polsce
Kontakt z najlepszą firmą hostingową i webdesignerską w Polsce
WebLogic
Login Hasło
Rzetelna Firma

Systemy CRM

Systemy Zarządzania Relacjami z Klientami (z ang. Customer Relationship Management - CRM) pozwalają na zarządzanie bezpośrednią interakcją z klientami przedsiębiorstwa. Zastosowane w systemach CRM technologie oraz poziom integracji pozwalają na zbieranie i wykorzystywanie informacji o klientach wewnątrz całego przedsiębiorstwa, dzięki czemu zarządzanie relacjami z klientami staje się bardziej efektywne.

Systemy zarządzania klientami

Wiele firm poszukuje nowych metod na zdobycie inteligencji i wiedzy, które umożliwią im kultywację osobistych kontaktów z milionami indywidualnych/unikalnych klientów. Jak w prawdziwym wyścigu, wygra ta firma, która zdecyduje się na najlepsze rozwiązania. Nagrodą jest lojalny klient i przewaga nad konkurencją. Electronic Customer Relationship Management (eCRM) to najnowszy kontekst w marketingowym biegu. Łącząc tradycyjny CRM z aplikacjami eBusiness, eCRM jest procesem rozwijającym i zarządzającym indywidualnymi relacjami z indywidualnymi klientami.

Internet stał się podstawowym czynnikiem, który zadecydował o kształcie eCRM. Udostępnił nowe kanały, ale przede wszystkim jest niedrogi, wszechobecny. Jeśli weźmie się pod uwagę, że średnio tylko jeden z 10 kontaktów z klientem jest transakcją, lub odwrotnie, 9 z 10 kontaktów musi być marketingiem i stosowną obsługą, wtedy można docenić atrakcyjność taniego i efektywnego medium komunikacyjnego dostępnego dla pracowników marketingu w każdym miejscu.

Nasze systemy CRM tworzymy zawsze od podstaw. Są one dostosowane do potrzeby klienta w każdym szczególe. Nasze rozwiązania są zawsze innowacyjne. Zamawiając wykonanie systemu CRM w naszej firmie możesz zyskać między innymi:

  • umożliwienie zespołom sprzedażowym obsługi sprzedaży w czasie rzeczywistym oraz prognozowania, dzięki czemu możliwe jest tworzenie wysokodochodowych, trwałych relacji,
  • poprawę pozyskiwania i utrzymania klientów przedsiębiorstwa, jak również ich lojalności,
  • zapewnienie dostępu do informacji o klientach na przestrzeni całego przedsiębiorstwa,
  • umożliwienie zarządowi wglądu w informacje na temat klientów oraz przeprowadzanie analiz.

Nasze systemy wykonujemy zawsze przykładając wielką uwagę do kwestii bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych!